Nõmme Kalju ja alates 2007. aastast klubi hõbesponsoriks olnud adidas tähistavad tänavu 10 aastat kestnud koostööd. Täna hommikul toimunud Nõmme Kalju FC esindusmeeskonna esitlusel avalikustati meeskonna vormivärvid ning koostöö tähistamiseks kannab meeskond lisaks tavapärasele mustale vormile sel hooajal roosat mänguvormi.
Adidase esindaja Gerlin Naisson kommenteeris koostööd Nõmme Kaljuga järgmiselt: ”Adidasel on ainult hea meel toetada klubi, kes ei karda suurelt unistada ja on valmis kõvasti pingutama, et unistused ka täituksid. Kümme aastat on justkui linnulennul möödunud ja oleme saanud koos Nõmme Kaljuga kogeda nii võidurõõmu kui ka kaotusvalu, mis spordiga alati käsikäes käivad. Soovime Nõmme Kaljule algavaks hooajaks edu ja ootame huviga põnevaid mänge ja tuliseid vastasseise.”
”Kümme aastat tagasi lubasin Meistriliigasse tõustes, et viime Nõmme Kalju viie aastaga Eesti meistriks – kahtlejaid oli palju, aga adidas uskus, et nende sõnade taga on tulevikus ka teod. Nende slogan ”Impossible Is Nothing” sobitus meie väljaöelduga ja täna 10 aastat hiljem võime uhkusega kinnitada, et neil oli õigus. Viis aastat hiljem, 2012 aastal tuli Nõmme Kalju Eesti meistriks ja tänaseks oleme ületanud ka palju uusi eesmärke. Pikk koostöö adidasega on kompliment meie tehtud tööle ja ma usun, et see on alles algus. Ma tänan usalduse eest!” lisas omalt poolt klubi president Kuno Tehva.
Sarnaselt Nõmme Kaljule treenivad igapäevaselt adidase varustusega ka maailma tippklubid: Real Madrid, Manchester United, Müncheni Bayern, Torino Juventus jt. Omavahelise koostöö nähtavusest tippjalgpallis annavad lisaks märku ka Nõmme Kalju noortesüsteemis adidase varustust kandvad mängijad, keda on klubis kokku ligikaudu 800.