Nõmme Kalju ja Prisma Meedia vaheline koostöö sai jätku ka sellel hooajal ning koostööpartnerid käivitasid uue ja võimsa välimeedia kampaania.
Kalju käsutuses on Prisma Meedia scrollerid, ehk siis uue põlvkonna reklaamikandjad milleks on ilmastikukindlad valguskangad. Erinevate valgustite ja lisaseadmetega varustatud kangad tagavad reklaami kõrgkvaliteetse nähtavuse. Scrollerid on lisaks efektsusele ka silmatorkavad ja neid saab kasutada ööpäev läbi.
Lisaks scrolleritele võib Nõmme Kalju logosid kohtama hakata ka pealtvalgustatud 6×3 meetriste reklaampindade pealt mida saab näha liiklustihedate tänavate, ristmikute ja suurte kaubanduskeskuste juures.
Üheks suurimaks Nõmme Kalju reklaamtahvliks kujuneb koostöö käigus prismatabloo Kristiine ristmikul Tulika 31/Endla 45a hoone katusel. Selle tahvli suuruseks on koguni 20 meetrit laiust lisatuna kolmele kõrguse meetrile.
Vähem ei saa tähtsustada ka sildade ja seinade peale tulevaid reklaame ning Viru Keskuse vastas, Foorumi seinal asuvat suurt LED ekraani. Laikmaa-Narva mnt-Hobujaama ristmiku läbib tellitud uuringu kohaselt kuni 72000 inimest ajavahemikul 07:00-24:00 nii jalgsi 32000 ühistranspordi kui muude sõiduvahenditega. Seega on tegemist Tallinna Piccadillyga, kus jooksevad erinevad klipid nii Kalju kodu kui välismängude infoga.
Esimene kampaania edastab Kalju ja solaariumikeskus Päike ühissõnumit "2X45 min. PÄIKE TEEB ROOSAKS!" Välikampaaniaga seoses Nõmme Kalju tänab oma koostööpartnerit Prisma Meediat.