Jalgpalliklubi Nõmme Kalju sõlmis Ambient Media OÜ’ga pikaajalise sponsorlepingu, mille kohaselt saab Eesti ühest moodsamate reklaamformaatide poolest tuntud meedia- ettevõttest Nõmme Kalju meediasponsor.
Ambient Media OÜ pakub Nõmme Kalju jalgpalliklubile Eesti moodsamaid ambient-meedia lahendusi erinevate toodete ja teenuste ostukohtades, ehk asukohtades, kus reklaami mõju ostuotsusele on kõige vahetum. Uue sponsori tootevalikus on BTL (below the line), DOOH (digital out of home) ja OOH (out of home) ning POS (point of sales) marketing lahendused. Teostades oma erinevaid reklaamiformaate kasutades (digi ja LED-ekraanid, reklaamtahvlid, siseraadio, pop-up alad jne) kampaaniaid kaubanduskeskustes, jaekettides, linnatänavatel, transpordisõlmedes, spordiklubides ja mujal.
Ambient Media juhatuse liige Rivo Põldoja: “Soovisime omalt poolt panustada laste ja noorte sporti ning nähes kuidas Nõmme Kalju FC on aastaid jalgpallis head tööd teinud otsusasime panna õla alla. Usun, et meie reklaamikanalite kaudu saame rahvani viia Nõmme Kalju FC erinevaid teateid uutest treeningutest või ees seisvatest suurtest mängudest.”
Nõmme Kalju tegevjuht Ehte Eamets kommenteeris uut sponsorlepingut järgnevalt: “Sporditurundus on Nõmme Kalju strateegias alati olulisel kohal, oma toodete, teenuste ja sponsorite turustamine Ambient Media kaudu võimaldab meil oma tarbijagruppidega veel paremini suhelda.”
“Kalju on aastaid olnud heaks turundusväljundiks mitmetele tuntud Eesti ettevõtetele ning mul on hea meel, et meie pühendumist jalgpalli arendamisel märgatakse ja ollakse valmis seda toetama,” lisas Eamets.