Täna möödub 60 aastat hetkest, mil adidase brändi looja kingsepp Adi Dassler registreeris ettevõtte “Adi Dassler adidas Schuhfabrik”. Ilmselt ei osanud Dassler aimatagi, et 60 aastat hiljem on tema registreeritud kolme triibuga firmamärk üks maailma kuulsamaid ja edukamaid rahvusvahelisi brände.
„99% Nõukogude Liidu sportlastest kandis 1970ndatel ja 1980ndatel aastatel vaid adidase treeningrõivaid ja spordivarustust, näiteks üle NSVLi tuntud korvpallimeeskonnad Zhalgiris ja Kalev. Maailmas on vähe brände, kes saavad hiilata nii pika ajalooga, oleme väga uhked, et adidas on üks nendest,” sõnas Jurgis Ozolins, adidas Baltics SIA turundusjuht.
Aastate jooksula on adidas olnud tunnistajaks mitmetele maailmaspordi tähtsündmustele. Näiteks 2000. aastal, mil Zinédine Zidane kindlustas endale koha ajalooraamatutes, võites UEFA Euroopa Meistrivõistlused, kandis ta just adidase Predator jalgpallisaapaid. Või näiteks 2008. aastal, mil adidas oli Pekingi Olümpiamängude ametlik toetaja ja riietas 16 rahvuslikku koondist, nende seas ka mängude edukaimat riiki Hiinat.
Adi Dassler suri 1978. aastal 78-aastaselt, kuid tema ideed, saavutused ja pühendumus elavad edasi ka tänapäeval. Pidevalt uuenedes ja oma tootevalikut arendades järgib adidas siiani oma asutaja motot, mis on kujunenud brändi põhisõnumiks: Impossible is Nothing.